Reblog this
1.991 not   -   Posted 1 ay önce

aysticanavariniz:

kimseistimbenn:

darlingblue-:

dark-and-loneliness:

Nasıl oluyor bilmiyorum ama, oluyor.
Dilediklerim oluyor.

Kacinci rb bu arkadaş

Ulan sevgilimle aram düzelsin dedim dün, o akşam ayrıldık amk

telefonum düzelsin amin 
Reblog this
4.964.536 not   -   Posted 3 ay önce


Reblog this
153.969 not   -   Posted 3 ay önce


Reblog this
1 not   -   Posted 4 ay önce

#ölümyasasınahayır #rantdeğilcan #sokakhayvanlarını rahat bırakın #kanlıtasariyigericek
Bi hayvanlarımız kalmışti katletmediğiniz. Insanın değerleri olmadığı ülkeden beklenen bi davranıştı zaten. Her şey para değil bizde her şey can ve insan doğa güzellik
Reblog this
1 not   -   Posted 4 ay önce

karanliktakiguzel:

edebiedepsiz:

Yerin dibine girmesi gereken o kadar insan varken neden siz? #kazadegilcinayet.

içim acıyo laan
Reblog this
2.847 not   -   Posted 5 ay önce

Reblog this
16.416 not   -   Posted 5 ay önce


Reblog this
227.548 not   -   Posted 5 ay önce

Reblog this
35.088 not   -   Posted 5 ay önce


Reblog this
376.767 not   -   Posted 5 ay önce

canım sıkıldığında Ay Savaşçısı izlediğim doğrudur :)
Reblog this
2.703 not   -   Posted 6 ay önce


Reblog this
29 not   -   Posted 6 ay önce

Reblog this
2.172 not   -   Posted 6 ay önce

halkintakimi:

Bodrum’da Star Tv ile teknede röportaj yapılırken rüzgardan gözlüğünü suya düşüren Barış Akarsu, Muhabirin; ” Aman abi gitti milyonluk gözlükler! Abi epey pahalı bir gözlük galiba ” sorusuna “Ha ? Yok ben halk çocuğuyum 50 liraya aldım”
-HALKIN TAKIMI-
Reblog this
10.968 not   -   Posted 6 ay önce

Sekerli Türk Kahvesi

Sizi bloguma da beklerimmm <3

Reblog this
Posted 7 ay önce